måndag 6 september 2010

Hundhelg

Jobbade natten mot fredagen, sen sov jag typ 2 timmar innan jag släppte av Joel på jobbet och åkte ut till Mörkö med Deamon och Ida. Gick en promenad och sen sprang de runt som idioter och jagade och lekte med varandra på tomten innan vi gick in och fortsatte sova :)


På promenix ner mot sjön :)

 När Joel slutade jobbet åkte jag och vovvarna och hämtade honom och sen hämtade vi kinamat innan vi åkte tillbaks till Mörkö för en myskväll som blev den sista med Ida för den här gången. Hon skulle åkt hem på fredagkvällen men fick stanna till lördagen i alla fall till Deamons och Joels (och min såklart) lycka :D

 .
Ida ville inte åka i bakluckan när Deamon fick åka i baksätet :D

På lördagförmiddagen åkte vi till mor och far och åt frukost och lämnade Ida till Marcus som ändå åkte förbi och kunde hämta henne påväg hem. Hade gärna haft kvar henne, de trivdes så fint tillsammans hon och Deamonsson <3 Riktigt söta var de, men vi lär ju ha henne här fler gånger :)


Kompisarna :)


När Marcus hade åkt med Ida gick vi ut i skogen och plockade svamp. Blev ett par liter i alla fall och Deamon tyckte det var jätteskoj att få springa lös i skogen :D
Sen bjöds det på middag hos mor och far innan vi åkte hem till Strängnäs igen så jag fick sova innan jobbet idag från 06:30 till klockan 18:45. Blev en trevlig dag på jobbet och när jag kom hem hade Joel lagat mat och städat :*


Resten av kvällen ägnades åt att kika på bästa Entourage. Så jävla bra :D


Såhär såg det ut för några timmar sen :*


.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar