fredag 10 december 2010

Här sitter jag och fördriver tid... Hade tänkt vara vaken till tre inatt i alla fall eftersom jag går på natten imorgon. Alltid sån timing känns det som, när Joel går av går jag på. Fast det är ju inte riktigt så, men men :P
Idag har jag tvättat. Sen gick jag ut med Deamon och koppeltränade lite eftersom han vägrar gå ordentligt helt plötsligt. Det gick iofs bra eftersom han är ganska lättlärd när man inte ger sig :-) Sen blev det möte med arbetskamraterna igen och så fortsätta med tvätten som snart ska hämtas från tvättstugan.
Städat har vi gjort också. Och duschat smutshunden som numera luktar tropiska frukter igen :D
Och lagat och ätit pannkakor (som jag snart ska äta upp resten av) namnam. 

Ren, nyduschad hund <3

Kvällen har spenderats i soffan surfandes på blocket för att försöka hitta lite grejer till nya lägenheten. Längtar efter att få flytta. Det lär ju iofs bli stressigt redan som det är med jul och nyår och jobb och så. Egentligen borde man börja packa redan men det känns som att det är för tidigt än även om jag lär ångra att jag tänkte så sen :D


Igår gjorde inte jag speciellt mycket mer än att vara ute med Deamon och sitta och dreggla blod i soffan. Så sjukt äckligt när det smakar blod i käften all the time. Ew...
Vi var iofs ute en sväng med Petra och vovvarna och så hennes kompis och två hundar till. Så Deamon fick leka med fem hundar samtidigt igår, behöver jag säga att han var idiotslut när vi kom hem ^^.

Slänger in några bilder från när Puff var här också^^)
Sötnosar



Hade lite lättare pälsvård och det här var resultatet... :D



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar