torsdag 27 januari 2011

Bra dag :-)

Idag var det äntligen tyst på våningen över. Pluggade ändå i industriproppar från Scania i öronen innan jag gick och la mig. Först gick vi en promenad i morse jag och Deamonsson men det blev inte långt. Svinkallt och en hund som frös. Sen sov jag 8 störningsfria timmar i sträck. Det är typ bland det bästa som finns. Sömn :-) Tror iofs att jag är en sån människa som kräver ganska extremt mycket sömn också. Helst vill jag sova 8-10 timmar om jag ska vara riktigt utsövd. Det går ju inte riktigt ihop på nattveckorna bara. Däremot sover jag ju oftast med proppar när jag har jobbat så den sömnen blir mer ostörd plus att jag får sova själv då oftast.

Har linser i nu på riktigt också och fascineras över skärpan. Typ det bästa någonsin. De är skitsvåra att sätta i än så länge men det är fan värt de rödsprängda ögonen :-D Skönt att kunna välja om man vill ha glasögon eller inte. Dessutom är det skönt på sommaren för då behöver man inte solglasögon med styrka - något jag aldrig skulle köpa med tanke på hur länge de skulle hålla... Förut fick jag ju välja; solen i ögonen och skärpa eller solglasögon och oskärpa.

Nu ska jag kila ner till Ica.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar