onsdag 26 januari 2011

Nu dör snart nån j*vla f*tta på våningen över. Jag får panik. Inatt ska jag jobba och fick sova till sju. Roligt. Joel ska ringa hyresvärden såfort de öppnar och fråga om man får nån typ evakueringslägenhet, annars får de betala en sjukskrivning. Dessutom börjar de klockan sju vilket är helt jävla absurt. JAG BLIR FAAN GALEN. Imorgon kommer jag komma hem vid åtta. Ska de hålla på då också? Isåfall blir det ju ingen sömn alls. Dessutom känns det inte så kul att behöva lämna Deamon i det här jävla ljudet ens de tre timmarna innan jag kommer hem som behövs när Joel har förmiddagsvecka. Han kommer ju vara helt jävla förstörd. Det fula är att det är inte någon som har sagt ett jävla ljud om nån renovering heller TROTS att vi har pratat med fastighetsskötaren och hon VET så JÄVLA VÄL att vi jobbar natt. Med andra ord så har vi inte haft en chans att fixa ett annat boende under tiden och jag betalar fan INTE hotell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar