torsdag 17 februari 2011

Strulmänniska :-(

Haha träningen gick snabbt :-P Efter att inte ha tränat på ett halvår så var vi lite...sega. Och imorgon kommer det göra ont. Ska be han på gymmet att göra ett träningsprogram åt mig. Det är mycket roligare att träna om nån säger vad man ska göra. Jag skulle vilja ha en PT. Fast helst gratis ;)

Blä för struliga människor btw. Ringde en tant i fredags på garderoberna.
"hej jag vara jätteintresserad av garderoberna, har du kvar?"
"Jo de finns kvar."
"åh vad bra! Jag jätteintresserad men är på utflykt hela helgen. Kan jag komma hämta måndag?"
"jadå, om du verkligen vill ha de kan jag hålla de till på måndag"
"bra, då ses vi måndag. Hejdå"

Sen i måndags fick jag ett mail från nån som ville köpa de så jag hörde av mig till tanten vid typ 17 och ville veta om hon skulle ha de eftersom hon inte hade hört av sig som hon skulle.
Jodå hon skulle absolut ha de men hon var på jobbet nu och till tio (?!), "kan jag komma hämta torsdag? Är ledig hela dagen"
Idag: skickade sms till henne vid fem att det bara var att komma och hämta de ikväll närsom.
"det är lite sent nu" svarade hon vid sju men "kanske kan lördag förmiddag, jobbar hela helgen"
Då hade jag ändå skrivit i annonsen att jag jobbar natt och att man kan ringa mellan 17-22 och ALLA hennes samtal har kommit på morgonen så att jag har vaknat av att hon har ringt. Tycker att hon borde förstå att om man jobbar natt så sover man på dagen. Menmen... Skrev i alla fall att då struntar vi i det helt. Orka strula i en vecka. Jag vill bara bli av med skiten. Åker till kvitten imorgon så får de dö container-döden :D


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar