lördag 26 februari 2011

I torsdags kväll åkte vi ut till Mörkö och jag och Deamonsson sov hos Joels päron. Blev smidigast så så slapp vi åka hundra gånger fram och tillbaka eftersom Joel ändå jobbade natt. Vattnet hade frusit så stackars Uffe befann sig i grunden när vi kom. Gissa om Deamon funderade när han hörde honom under sig. När han sen kom upp ur en lucka i golvet var glädjen obeskrivlig ;-P

Eeeh?

:-)

Puss :D

I fredags gick vi först en promenad ner mot vattnet men det blåste sjukt kallt och var inte alls speciellt trevligt. Dessutom hade vi två havsörnar (ja, riktiga) cirklandes över Deamon efter ett tag. Ville liksom inte att de skulle få för sig nåt och dyka ner och rivas typ. Aslågt flög de nämligen :/

På äventyr


Deamon med röda mulen :D


Sen åkte vi till mamma och pappa på kvällen och käkade grillade kycklingklubbor och ost & kex och grejer. Zorro mådde mycket bättre också . Inte speciellt rädd för D är han längre heller. Fräste lite när han kom för nära men det såg mest ut att var för sakens skull. :-)

Bilder:


Min kissemaoh <3

"Varför får jag inte jaga kisse?!"

Något upprörd av Deamons flängande :P

Idag gick vi först en långis på isen i solen - troligtvis sista gången man vågar sig ut där om det ska fortsätta vara sol och typ varmt ute :-P Sen lämnade vi av D hemma och styrde mot gymmet. SÅ jävla slut i benen .__. Hem och duschade och sen gick vi ner på stan och fikade/käkade grekisk sallad i mitt fall :D
Så en sväng till Ica och köpte räkor för snart blir det räkmackor.
Jag tillbringade en stund med att sortera våra böcker också medan Joel lekte med sin nya telefon. Heh, gillar att sortera saker så det ser symmetriskt ut och så jag vet var jag kan hitta saker...


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar