onsdag 16 februari 2011

Slö men trevlig dag idag. Jag jobbade med Pernilla i natt och vi avslutade med donkenfrukost på väg hem. När jag kom hem tänkte jag gå och sova men bestämde mig för att ta en promenad istället medan det var ljust. I vanliga fall kommer jag nämligen hem medan det fortfarande är mörkt och vaknar efter att det har mörknat igen så det kan ju vara trevligt att se solen nån gång emellanåt ;-)

Sen gick vi i alla fall och la oss och sov tills pälsklingsJoel kom hem från jobbet. Fick snabbstäda lägenheten lite när jag vaknade eftersom vi skulle få fikabesök av Linus, Rebecca och Sigrid :-P
Vi har fikat och nu när de har åkt kollar vi på efterlyst.

Jag sprang ner på Ica också och köpte hårblekning. Så nu ska det blekas och färgas rött. Igen. Jag blir så trött på mig själv. Jag har färgat det brunt förut och det blir aldrig bra - inte den här gången heller. Nu är jag i alla fall trött på brunt och nästa gång jag tröttnar på rött (som jag egentligen älskar) ska jag komma ihåg hur mycket jag avskyr det bruna så jag inte gör om samma sak igen :-D
Imorgon blir det nog att premiärträna också.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar