tisdag 22 februari 2011

Tisdag

Igår blev en låååång dag. Kom hem vid halv åtta, sov till ett och så upp och käka frukost och iväg till jobbet igen :-) Var i och för sig trevligt att jobba ett dagpass såhär ibland också. När jag kom hem på kvällen var jag så övertrött så jag inte ens kunde sova så jag var uppe till två inatt.

Var i alla fall uppe igen klockan tolv i morse eftersom jag hade tandläkartid i Eskilstuna halv tre. Var ute med Deamon en lång sväng på isen innan och lekte i snön. Asfint väder och massa folk ute. Tur att det är stort så man slipper gå på varandra.
Åkte till tandläkaren i alla fall och fick veta att jag nog har ett helt leende i juni nån gång. Trevlans jue att slippa gluggen^^
Sen tog jag en sväng på stan innan jag åkte hem igen. Köpte en munktröja till Joel och en munkjacka åt mig på HM, två t-shirts till mig själv på Carlings och strumpor till både mig och Joel. När jag kom hem gick vi ner på stan i Strängnäs och köpte presenter till mamma och pappa som har fyllt år båda två. Planerar att ära dem med vår närvaro någon gång i helgen :-P

Har dessutom tvättat massa maskiner tvätt och vikt och hållit på. Gjorde wok till middag med jätteräkor. Galet gott ^^) Nu har min mysjoel åkt till jobbet så jag får väl försöka roa mig på nåt vänster till det är okej att gå och lägga sig. Jag jobbar igen imorgon natt och natten efter det så innan tolv är verkligen inte okej att sova :-D

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar