fredag 30 juli 2010

Dagen idag :)

Behövde hålla mig vaken från 12 i morse ungefär för att kunna ställa tillbaks dygnet efter nattveckan så först ringde jag hit mor och far som skulle köpa en cykel till mig (en av studentpresenterna jag fick).
Vi åkte till cykelcenter här i Strängnäs och köpte en jättefin svart lite gammaldags damcykel som såklart inte gick in i bilen vilket gjorde att jag var tvungen att cykla hem. Det var en bit.

Senare framåt kvällen fick jag för mig att vi skulle åka på Malma Marken bara jag och Joel. Det är det absolut enda som händer i Malmköping på året tydligen. Kom inte därifrån med så mycket dock, typ 3 rullar hundbajspåsar och en jättesöt liten röd vattenpipa som invigdes direkt när vi kom hem.

Efter ett halvt kol ringde Marcus som jag inte träffat på miljarder år känns det som.
Och han var strax utanför Strängnäs på nån veteranmarknadsbilgrej och behövde cigaretter och ville att vi skulle komma dit!
Så vi susade iväg mot flygfältet i Malmby med cigarettleveransen och en jätteglad Deamon som inte alls kunde bete sig. Han fick för övrigt träffa en löptik också för första gången och har idag bevisat att han inte alls är speciellt intresserad av tikar ;) Han övergav henne utan ett ord för att åka hem O_ò
Och jag fick träffa Marcus för första gången på jättelänge så det var trevligt. Blåste som fan ute på flygfältet bara så vi åkte hem efter inte alls så lång stund. Får se om Marcus skulle titta förbi här istället imorgon på vägen hem.

Nu väntar mys i soffan med Joel och Deamon och nygjord västerbottenspaj som Joel står och grejar med i köket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar