lördag 7 augusti 2010

God afton bloggen!
Fredagnatt och dags för liten uppdatering för de senaste dagarna.
Torsdagen ägnades åt att storstäda hela lägenheten. Vi höll på flera timmar tills det var skinande rent överallt. Sen duschade vi Deamon med schampo och grejer ute med trädgårdsslangen. Det tyckte han inte om. Tanken var att borsta honom medan han var blöt (någon sa att det fungerade jättebra osv) men det fungerade inte alls. Sen jävlar när han hade torkat vad han fällde. Så då fick vi ta ut honom igen och borsta och han blev jättefin i pälsen när vi var klara.
Halv sju skickade jag ner Joel till bolaget och köpa vin som vi drack på kvällen samtidigt som vi utkämpade duellen om Universums mästare i maxi-yatzy. Som jag vann såklart ^_^






Imorse släpade jag mig upp vid elvatiden och började tvätta och så knatade jag och Deamon ner till Mälarlunden och lekte lite. Han blev slut efter typ tjugo minuter så vi gick hem igen. Senare gick vi ner allihop och käkade frukost på Trädgårn', knallade runt lite på stan och köpte ben på djuraffären. Joels pappa ringde och sa att vi fick bo på Mörkö om vi ville medan de var på semester så nu gör vi det tills tisdag. Skönt när Deamon kan gå lös ute hur mycket som helst.
Stek, Yvonne, Biggan och Påk är också där och har pokerkväll med Joel medan jag jobbar men jag har lovat att fixa frukost till dom när jag kommer hem imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar