onsdag 18 augusti 2010

Kräftor och bebisar

I fredags var det kräftskiva hos Micke, Anna, Oscar och Puff! Riktigt kul och både nya och gamla ansikten var där. Deamon och Puff hade jättekul hela dagen också. Blev dock en hel del dricka för min del vilket var riktigt längesen så i lördags var det Joel som klev upp som en liten solstråle och jag som låg kvar bakis i sängen.
När familjen Jernemalm åkte på bröllop lite senare på lördagen åkte vi ut till Joels föräldrar och hälsade på eftersom både Rebecca och Sigrid och Frida var där. Då berättade Frida att Joel ska bli morbror också i januari någon gång. Skitkul ju! :)

Åkte hem och försökte sova eftersom jag också åkte på ett extrapass i söndags och skulle upp kl 6. Kunde inte somna och när jag väl hade lyckats väcktes jag av ett BRAK när Deamon som har en hundsäng bredvid min plats i sängen hade trasslat in sig under sängbordet och välte ner och krossade glas och grejer. Blev så jävla rädd, sådär rädd så jag blev förbannad. Tänkte mest på om han skulle skära sig på glaset men han klarade sig med lite hjärtklappning. Sen skämdes stackaren som fan och sov bredvid mig i sängen under täcket resten av natten så varken Joel eller jag fick plats ordentligt. På eftermiddagen i söndags var vi ner på stan ett tag också och fikade med Pontus och Cecilia. Trevlans!

Natten som var jobbade jag och ägnade natten åt att göra ett förslag på nytt schema för oss. Blev sådär men i alla fall bättre än det som var hoppas jag. Inatt är planen att hålla mig vaken eftersom jag jobbar nästa två nätterna också och det är onödigt att ställa om och sen bjuder fredagen på släktträff med Joels släkt :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar