lördag 28 augusti 2010

Good evening bloggen :)
Sitter på jobbet och tänkte uppdatera med den senaste veckans händelser. Förra fredagen var vi på släktträff med Joels släkt, det var kul, bjöds på god mat och trevligt sällskap. Vi var dock hemma redan innan tolv men det var bara skönt eftersom jag jobbade på lördagseftermiddagen. Hela söndagen jobbade jag också (12.5 timme!) puh.
Sen fortsatte monsterveckan med jobb, i måndags och torsdags var det kvällspass och tisdags och fredag (inatt alltså) nattpass. I onsdags var jag "ledig" men den dagen gick ju åt till att sova efter natten i alla fall. Dessutom har mina gallstenar bråkat med mig såpass att jag har bestämt mig för att operera bort dom. Måste bara få kontakt med mälarsjukan och få en tid. Tyvärr hinns det nog inte med innan vi åker till Barcelona om tre veckor :( Hade varit skönt att ha det avklarat och kunna äta allt man vill.

Idag har varit en dryg dag, sov till tre drygt, gick en lång sväng ner på stan med Joel och Deamon. Deamon har varit skitstörig typ en vecka men sen kom jag på att han känner säkert av att Sickan här löper eftersom jag varit på jobbet i princip varje dag den här veckan. Sen åkte vi och handlade eftersom jag lovade att fixa käket åt oss och morsan och farsan till släktträffen med vår släkt imorgon. Skulle göra potatissallad och kokade således potatis. Som SÅKLART kokade sönder för att äckelcoop inte skriver ut vad det är för jävla potatis (klockan var vid det här laget typ 19.30 och jag måste åka till jobbet 21.30). Jag blev vansinnig och skällde ut Joel (?) för att coop hade dålig potatis, sen ringde jag mamma och skällde på henne också utan anledning och kom på att jag glömt att köpa nåt till presentbordet imorgon (eller snarare senare idag) vilket resulterade i ytterligare utbrott och jag betedde mig allmänt odrägligt mot de stackarna.
När jag kom till jobbet var de iofs lika glada här eftersom kåt-Sickan som löper hade varit ute och hittat en lika kåt hanhund som hon knullade med .__. Hon är mästare på att smita det lilla kräket :) han med iofs eftersom han hade sprungit drygt en mil hit för att träffa henne ;) så nu blir det kanske (förhoppningsvis inte) valpar om ett par månader här.

Imorgon (eller ja, idag) blir det som sagt släktkalas i Hölö med hela tjocka släkten. Ska hämta Joel och Deamon hemma vid sju och så åker vi ut till mor och far så sover jag där och slipper stressa i eftermiddag :)

Hejdå!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar