tisdag 31 augusti 2010

Vi överlevde...

Kusinerna
...min släktträff också :) Det blev en trevlig kväll även om vi var hemma tidigt den här gången också.
Efter lite drygt fyra timmars sömn var det dags att promenera upp till Wij gammelgård i Hölö. Väl där var det femkamp för oss kusiner (det fattades dock ganska många) som slutade med vinst för laget jag var med i ^_^ Käkade god mat och fika och snackade strunt med släkten. Sen åkte vi hem vid tio och jag fick äntligen sova ordentligt. Ska aldrig mer jobba en vecka blandat kväll och natt. HU!
Deamon däremot fick inte vara med speciellt mycket eftersom Charlie typ åt upp honom om han kom i närheten, men han led inte av att få sitta i bilen stundtals så det gjorde inte så mycket =)
I söndags jobbade jag eftermiddag och sen åkte vi och hälsade på familjen Jernemalm i Skebo för Micke fyllde år.

Hade möte med jobbet igår och skrev på anställningspapper till sista november och nu ska vi få nytt schema som förhoppningsvis blir bättre än det vi har nu. Får förhoppningsvis jobba fler nätter i sträck än vad vi gör nu. Jag tycker det blir lättare för varje natt så mig passar ett sånt upplägg alldeles utmärkt.
Idag var jag på Mälarsjukhuset och pratade med en kirurg som gick med på att operera bort min gallblåsa så jag slipper ha ont och ta morfin vilket ju inte är så strålande att hålla på med. Ska få en tid för titthålskirurgi inom tre månader. Redan nervös som fan. Inte så mycket för själva operationen utan mer för att det finns de som fortsätter ha ont ändå och då finns det ju inte så mycket mer att göra. Kirurgen tyckte att jag skulle sluta oroa mig innan för nåt som inte har hänt än så jag får väl försöka göra det ;)

Nu sitter jag och väntar på att Joel ska komma hem (om typ mer än två timmar .__.)
Deamon ligger och sover bredvid mig och jag funderar på att baka kladdkaka =)
Vore gott men vi får väl se om jag orkar...
Imorgon ska vi hämta Tercha's Queen Ida som ska tillbringa ett par dagar här. Hoppas Deamon och hon i alla fall tycker om varandra litegrann :P


Ida



See you...


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar