torsdag 23 september 2010

Allt fixar sig!

Jag är så nöjd. Allt bara ordnar sig :)
  • Papperna på Deamon har kommit --->
  • Därmed har vi kunnat försäkra honom (äntligen, har varit livrädd att han ska göra illa sig eller bli ormbiten eller något när han kutar runt i skogen osv.) och boka tid för kastrering för honom. I början när vi fick honom var han inte alls jobbig med tikar osv. men nu börjar det bli störande. Så det är dags innan det inte hjälper längre.
  • Jag har fått operationstid för gallstenen. 11:e oktober eller tidigare om de får återbud.
  • Service för bilen är bokad.
  • Vi har ställt oss i kö för en 3:a och spanar lite halvt på skoj på ett gulligt litet hus jag har blivit kär i en liten bit utanför Strängnäs :)
Dessutom kom ju SD in i riksdagen. Så nu kanske det äntligen blir lite fart på debatten om invandringen på riktigt. Imorgon kväll är det dags för jobb igen. Jobbar 4 nätter i rad och går alltså av måndag morgon igen. Sen nästa vecka är jag ledig och då har vi fått kastreringstid för Deamonsson på tisdag på Eskilstuna Djurklinik som lät trevliga och seriösa när vi ringde så det blir nog bra. Dessutom ska jag till två olika tandläkare och så ska bilen servas så det blir fullt upp. Tur att Joel jobbar natt så Deamon inte behöver vara själv när han har tratt och stygn. Har en känsla av att det inte skulle vara så mycket tratt och stygn kvar nämligen om vi skulle lämna honom själv ;D

Idag började jag med att gå spåret med D så att Joel fick sova lite extra. Sen blev det städning och handling och middag :) Nu sitter jag här och funderar på om jag ska vara vaken tills Joel kommer hem. Tror jag satsar på det och tar en promenad med D vid 06.00 så kan vi vara ute tills Joel kommer så får vi sova sen :P



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar