torsdag 28 oktober 2010

Bra dag :-P

Imorse var Joel och jag ner på stan och handlade hundmat och sprang in på Ostaffären och köpte fin-ost att ha på mackan ;) Efter det åkte vi till Coop och storhandlade. Trist men skönt att ha det gjort.
När vi hade packat upp allt (läs: joel hade packat upp allt medan jag tjafsade med våran sodastreamer) så tog vi en sväng runt p10 spåret med Deamonsson innan jag skulle på möte och Joel skulle åka till jobbet. Han skjutsade ner mig på stan igen först så jag slapp gå och hann dricka en kopp te på Trädgårn'.

Mötet blev inställt men det gjorde inget alls faktiskt. Ganska omeningsfulla tycker jag att de kan kännas ibland. Tog en kort sväng på stan med Jonas istället och fick med mig honom hem på en fika + att han hjälpte mig att klippa klorna på Deamon som har blivit skitlöjlig med det o_o Ylar och ålar omkring och beter sig, men han lyckades i alla fall! :P Tack för hjälpen^^.

Nu blir det ett bad och lite käk och sen en promenad på tosterön med Jonas och hans två vovvar Ixi och Busa. Blir strålande ju med lite sällskap.
Imorgon slutar Joel tidigare så då hinner vi ju också träffas lite på kvällen också och ha lite fredagsmys framför Idol :P Blir fint det!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar