onsdag 27 oktober 2010

today...

Det blev inget jobb på fredag i alla fall men det gjorde inte så mycket, skönt att vara ledig en hel helg för en gångs skull. Så mor och far kommer hit på lördag istället efter att vi har varit en sväng på tunapark som sagt och då går vi ut och käkar. Då får jag sova lite på söndag kväll istället innan jobbet :)

Idag har jag gjort så absolut lite som möjligt. Gått en promenad på stan med Joel och Deamon och sen badat och lagat mat. Jag sov jättelänge idag också. Hade så galet jävla ont i huvudet igår kväll trots 2 alvedon, jag som aldrig brukar ha ont i skallen. Nu tänker jag i alla fall inte göra något mer idag utom att gå ut en sväng till med Deamonsson, men det regnar och han är ju inte så imponerad av regn så det blir inte en så lång promenad.
Just det, ringde a-kassan också och anmälde mig. Värdelöst att ha slösat bort massa månader på att vara lat och inte orka engagera sig om jag nu skulle bli arbetslös >_< Men nu är i alla fall papperna beställda!

Te- och filmtips: Cocoste och Allt för min syster. Vansinnigt fin film och väldigt gott te :-)



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar