lördag 23 oktober 2010

Första snön ^^

I morse när vi kikade ut när det började ljusna hade det kommit nästan fem centimeter snö ^^. Kommunbilen hade ju såklart inte vintersulor på så det blev en slirig färd in till Strängnäs kan man lugnt säga... När jag kom hem så tog jag och Deamonsson en prommis ner till Mälarlunden och han älskar ju snö, och var så söt när han sprang runt i sin jacka och härjade <3

Såhär söt var han :P

Sen sov jag ända tills jag var tvungen att gå upp för att hinna till vårdcentralen klockan två och kolla hur operationssåren såg ut och de var rätt fina. Ett av ärren kommer synas ganska mycket men det var ändå inte ett jättefult ärr som jag var rädd att det skulle bli :-)
Sen fortsatte vi sova alla tre när jag kom hem igen och när jag vaknade igen vid halv sex hade Joel och Deamon redan varit ute på en långis så då åkte vi ner på stan och käkade grekiskt innan Idol. (Jay måste vinna hela Idol, det tål att sägas igen). Joel hade dessutom försökt klippa klorna på D igen (han avskyr det så snart är vårt enda alternativ veterinären när det ska göras i fortsättningen) och klippt honom ordentligt i pulpan när han drog undan tassen så han blödde som en gris och fick en lindad tass så det skulle ge sig nån gång :'( Halv tio var det dags för jobb och här sitter jag nu med A-C och pratar gojja ^^.

<3

Imorgon ska jag sova läääänge och sen gå en promenad i skogen eftersom det inte blev av idag =)


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar