fredag 22 oktober 2010

Jobbar och står i ;-)

Sitter på jobbet med Marina. Vi jobbar två och två numera och det är ju inte helt fel med lite sällskap på nätterna faktiskt :)

Satt uppe till fem imorse när Joel gick upp och då åkte vi med honom en bit och sen gick vi tillbaks hem jag och Deamon. Blev en liten bit efter att ha tagit lite omvägar och när vi kom hem igen la vi oss i sängen och kollade på Sex and the City en timme innan jag somnade. Lyckades sova till halv tre innan jag gav upp och gick upp och käkade frukost. Joel slutade halv tre också så vi väntade tills han kom hem och sen åkte vi och ställde bilen vid p10 spåret och knallade spåret och gjorde en avstickare ner till fotbollsplanerna och kastade lite dumpe med smartskallen som försökte gå genom fotbollsmålet. Det gick sådär ;-)

Han fastnade kan man säga :P

<3

Höstkat :-)

Så var jag tvungen att fota badlakanet Deamon fick av mamma och hans vintertäcke vi köpte förra veckan:

Handduken och min snygga fot också till vänster ;P


Blundar för blixten men täcket syns i alla fall =)


Imorgon ska jag soooova och sen funderar jag på om vi kanske skulle gå ut och käka innan jag ska jobba igen. Men vi får se hur det blir. Förhoppningsvis blir det en långpromenad också. Jag längtar tills jag kan börja träna igen. Gå och springa kan jag ju göra men jag vill styrketräna igen. Det får dock vänta ett par veckor till tror jag så allt har läkt först med tanke på att de har cuttat av en av de största musklerna i magen .__.



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar