fredag 29 oktober 2010

Fredag :)

Igårkväll var jag som sagt ute med Jonas och vovvarna och gick. Blev en liten runda på 7,5 kilometer, det var roligt och prata lite icke jobb också för en gångs skull :-)
Sen parkerade vi oss i soffan både jag och Deamonsson när vi kom hem.

Idag har jag hunnit vara på mälarsjukhuset och ta röntgenbilder på mina tänder så de vet om det går att sätta stifttand som de har planerat. Sen har jag städat, diskat och tvättat så nu är det fiiint här hemma :) *nöjd*
Nyss kom vi hem från en lång skogspromenad och jag sitter i soffan helt slut medan D slocknade på golvet ^^
Vi gjorde en avstickare till p10:s fotbollsplaner och kastade dumpe och lekte lite också så D fick göra av med lite extra energi :-) Borde göra nån macka eller nåt att äta och så borde jag gå ner till tvättstugan och slänga in tvätten i tumlaren. Men jag orkar inte. När Joel kommer hem ska jag ta bilen och handla gräddfil och dipp så jag kan dippa grönsaker till Idol ikväll. Mums ^^

Imorgon blir en späckad dag. Först tunapark och handla lite, sen kommer mor och far och vi ska gå ut och käka och sen åker vi till skebokvarn och partar lite hos Jernemalmarna. Blir nog en bra dag!

Hepp, mat och tvätten var det...



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar