söndag 31 oktober 2010

Söndag och jobbnatt

Gårdagen blev bra. Först var vi ju på tunapark och där hittade Joel vinterjacka men jag hittade inga skor :-( Eller jag hittade skor men eftersom jag har lite olika stora fötter så passade ingen av storlekarna bra alls >_<
Får fortsätta leta tills jag hittar några helt enkelt. Sen kom mamma och pappa och hälsade på. Vi gick en skogspromenad först allihop och ner till fotbollsplanerna och sen tillbaks genom gamla regementet så mor och far fick en liten sightseeing också :-) Sen gick vi ner till Grill House och käkade god mat innan de åkte hem och Micke och Anna kom istället. Vi ändrade planen så att de kom till oss för enkelhetens skull. Det blev en del alkohol så att säga och det var kul - var ju ett tag sen jag drack senast. Innan operationen ville jag i princip inte dricka alls för att jag inte kunde ta spasmofen samtidigt om jag skulle få ett anfall när jag hade druckit. Men det var trevlans i alla fall, även om det inte blev så sent, men vi ses igen i veckan i alla fall när Anna ska ha "krydd"party hemma ;-P
Trots mängden alkohol igår vaknade jag vid elva imorse och mådde tipptopp. Joel och Deamon hade gått en långpromenad till Sundby Park där hans föräldrar var hemma hos Linus och Rebecca och passade Sigge, så jag tog bilen dit också :-)
Vi åkte hem och lagade en tidig middag och sen gick jag och lade mig och sov fyra timmar till innan Ensam mamma söker. Nu blir det jobb den här natten och två till tillsammans med Pernilla ^^.



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar