onsdag 3 november 2010

Godmorgon!
Vaknade av att telefonen ringde, men det var fan dags att gå upp. Jag är ju ledig 2 nätter nu och funderar på om jag ska bry mig om att ställa om eller inte. Jobbar igen på fredag så det är kanske lite onödigt. Well, vi får se hur det blir.
Idag innan jag gick och lade mig tog Deamon och jag en sväng runt spåret och skulle gå ner och kasta boll på p10 planerna där vi ser en äldre dam försöka få tre stora svarta hundar att sitta still och ge fan i att komma och hälsa, men så stack en av de och hon vrålar "Cesse" högt åt honom så jag ropade och frågade om det var Igor, Kira och Cesse och det var det så Deamonsson fick leka med dom också på morgonen. Det resulterade givetvis i en sjukt smutsig hund men det var helt okej ändå eftersom han var helt slut när vi kom hem och sov med mig till tre. Då ville jag gå upp men inte hem :P Har hunnit dammsuga och få ett nytt ugnsvred av fastighetsskötaren så nu har vi en ugn som fungerar, yaaay!! ^^)
Nu ska jag styra upp nåt käk och sen är det "kryddparty" hos Anna ikväll så det blir en tur till skebo :-)



Mamma ville se en bild på nya naglarna så här är en dålig sådan:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar