tisdag 5 oktober 2010

Mini PC imorgon..

Min laptop dog igårkväll på jobbet efter ett sista långt utdraget skrik :-(
Sen fick jag igång fanstyget imorse efter lite envishet men nu har den dött igen två gånger idag (funkar just nu tillfälligt) Planen är därför att köpa en mini PC imorgon som blir lite lättare att ta med i väskan än den här. Får se vad det blir, ska åka till mediamarkt är tanken för alla jag kan tänka mig är slut på elgiganten i Strängnäs som är den enda butiken som säljer datorer vad jag vet. Funderar på en vit samsung men vi får se vad det blir. Känns som att det spelar mindre roll eftersom jag inte spelar på den osv.


Tillbringade 1½ timme med Deamon i skogen idag och nu börjar skillnaden märkas efter kastrationen faktiskt. Hans uppförande verkar ha växlat över natten för igår var han till salu jävligt billigt kan jag säga. Idag däremot gick han för första gången att avleda med godis (som han inte brydde sig ett skit om förut) och brydde sig varken om andra hundar eller cyklister som han brukar vilja springa efter. Idag fick han sista smärtisarna och imorgon eller övermorgon kanske kragen kan få åka av också.
Sitter och tittar på Bartenderskolan på 3:an. Bara människor som verkar helt jävla slut i huvudet så kvällens nöje är räddat :D

Nu dog datorn igen så jag fick byta till Joels :)
Verkar som att den dör för att den blir för varm. Hmm, aja den är ju ett par år i alla fall så det var väl kanske dags.



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar