måndag 4 oktober 2010

Tummen upp!

För Oralmedic!




Det bästa som säljs på apoteket tror jag. (Fast jag förbannade det i telefon när jag pratade med Joel igårkväll)
Har sånadär jävla afte-blåsor inuti munnen ett par ggr om året som gör jävulskt ont. Hittills har inget funkat, alla andra "skitbra" läkemedel de försöker lura på en är bara bullshit. Det här var nåt nytt och även om jag trodde jag skulle spy alternativt dö av smärta under tiden det verkade så var det värt det när det faktisk fungerar. Smetade på nån lila (!) vätska som såg skitäcklig ut och som gjorde svinont och sen svullnade hela läppen upp så att det såg ut som jag snusade alternativt fått spö (de skrattade åt mig på jobbet .__.)
MEN fanskapet funkade. Nu känns det inte alls, och det är inte svullet och jag är asnöjd :D


Btw är jag jävligt sugen på att göra om min piercing :o)
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar