måndag 4 oktober 2010

- gallblåsa + stifttand?

Sitter på jobbet och funderar på hur Deamon har det ensam hemma. Han mår bra igen efter kastrationen (gjorde han iofs redan dagen efter) men han måste fortfarande ha strut runt skallen för att inte slicka upp såret. Det är nästan helt läkt men här tas inga risker. Att hålla honom i "stillhet" i 10 dagar går sådär, han tar alla chanser han får att skutta runt men vi försöker bota det genom långa promenader för gå får han göra hur mycket som helst.

I torsdags släppte Joel av mig och D hos mina föräldrar innan jobbet och mamma hade köpt en jättefin egen handduk åt Deamon med en Pitbull på (Såg ut som en amstaff kan jag hålla med henne om) i grekland ^_^. Assöt var den :)
Joel jobbade ju natt så han sov i Hölö hela fredagen medan jag var hos Made och hälsade på <3
Jättelänge var det sen vi sågs sist. Säkert ett år. Men oj, vad jag har saknat dig, det finns alltid något att prata om :-) På fredagskvällen blev det tacos och Idol innan vi åkte hem och drack jägerdrinkar i soffan och kollade på Entourage :o)
Lördagen spenderades i sängen ganska länge för min del och sen blev det promenad i skogen och pizza till middag. Eftersom båda två jobbar inatt så försökte vi vara uppe så länge som möjligt och såg en hel säsong Entourage innan vi tog en promenad halv fem på morgonen och sen gick och la oss.

Om en vecka är det min tur att ligga på operationsbordet. Både läskigt och skönt att det snart är över. Eller i alla fall att den stora operationen är över vill säga. Var hos tandläkaren i veckan också och han tyckte att vi ska avbryta försöket att dra fram min riktiga tand och ta bort den istället och sätta dit en stifttand. Så två veckor efter galloperationen blir det en till i munnen. Great! Fast jag blir ju av med tandställningen i så fall så det kan det ju vara värt. Får se hur det blir. Om käkkirurgen tycker samma sak blir det stifttand.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar