söndag 10 oktober 2010

Nervös :/

Imorgon är det dags för operation. Livrädd är jag. Mest för att jag ska gå in med inställningen att det blir titthålsoperation och så måste de snitta på riktigt. Har liksom varken tid, lust, råd eller ork att vara sjukskriven längre än nödvändigt. Imorgon efter op. åker vi till Hölö och bor där några dagar så jag slipper vara ensam på natten ifall Deamon skulle behöva gå ut mitt i natten eller nåt eftersom jag inte kan gå ut med honom på några dagar. Så dagen har ägnats åt att packa ner lite grejer, städa lite så vi kommer hem till en fin lägenhet. Vi har varit ute och gått några kilometer i skogen och haft ett hastigt besök av Faster Nina och farbror Per (kallar Nina för faster Nina för att retas för hon tycker att det låter så elakt :P )
Har börjat hårdträna inkallning med D för att kunna ha honom lös mer och det går faktiskt framåt tro det eller ej. Han har dessutom blivit lite lugnare verkar det som. Snart dags att gå ut med honom och sen byta sängkläder och operationsduscha och sooova! Har bara sovit 4 timmar idag :(


Slänger in några bilder också:
Sista bilden på Deamon som man ;P

Han tog sig på skakiga ben upp i soffan när vi kom hem från veterinären och där låg han sen och frös under täcket och tyckte synd om sig själv :)

Snyggingar :D
I skogen
:)


Natti :)


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar