torsdag 25 november 2010

Bilder :)






Snygg med sko ;D




Lite bilder från nyss :-) Jag och bestarna gick iväg till p10 och röjde runt på fotbollsplanerna lääänge! De roade sig med dragkamp nästan en halvtimme medan jag frös och kollade på. Jag lyckades få in megamycket snö i skorna så jag ringde Joel sen och bad att han skulle komma och hämta oss och eftersom han är världens bästa pojkvän så gjorde han såklart det <3 Nu sover bestarna och jag sitter i soffan och försöker tina lite.

Jag var in en snabbis på lokalen också och fick mitt nya schema. Det såg okej ut. Jag jobbar julen och är ledig nyår som jag ville. Eller jag går av på nyårsmorgonen men det är okej ändå. Nästa vecka blir det fem jobbnätter men helgen är jag ledig från lördag morgon i alla fall. Känns bra att veta att jag har jobb ytterligare sex månader. Det låter länge men tiden går så mycket fortare nu än när jag gick i skolan. En vecka bara försvinner ibland när man jobbar mycket, medan man förut verkligen räknade dagarna till helg. Det känns rätt skönt att inte göra det längre.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar