måndag 29 november 2010

Fin helg

Hade en trevlig fredag/lördag hemma hos Micke och Anna bortsett från en liten dipp mitt i natten när det hade blivit liiite för mycket alkohol för vissa...
Vi käkade i alla fall tacos och drack lite alkohol och pratade strunt till en bra bit efter midnatt :-)
Dagen efter var vi inte hemma förrän vid femtiden på eftermiddagen. Kvällen bjöd på ett litet hemligt uppdrag i ett par timmar som jag inte tänker skriva om ifall en viss person mot förmodan läser den här bloggen. Då blir det ju ingen överraskning för vederbörande liksom :-D
Sen var vi bara hemma och myste :-)


Fick de här till mitt armband av Joel för att vi har varit tillsammans 2 år imorgon och vi båda jobbar då så jag fick de tidigare :-)

Den här veckan kommer min arbetsplats vara på KS i huddinge så vi funderar på att bo hos mina föräldrar och/eller Joels föräldrar. Skönt att slippa sitta och åka längre än vi måste och få ännu längre arbetsdagar för min del. Bonusen blir att Deamonsson slipper vara ensam på nätterna också, även om det brukar gå bra :-)
Imorgon utgår vi i alla fall från Hölö så får vi se sen. Oftast blir det ganska jobbigt att ta hänsyn till två till när man är van att slippa ;-)

Idag kom vi på att Joel börjar tidigare söndagsnätterna och det skulle blivit en alldeles för lång natt för Deamon att vara själv men som vanligt löser sig allt. Jag tjänade en timme på att Marina kom och hämtade upp mig innan jobbet och Joel slutar tidigare imorgon. Har gjort upp en plan också eftersom Joel också jobbar natt hela december så att vi sover till ett på dan och sen går upp ett par timmar under tiden det är dagsljus och sen sover några timmar till. Deppigheten slår till ganska fort annars om det är mörkt när man går och lägger sig och mörkt när man vaknar igen. Tillbringade nån halvtimme ute på fotbollsplanerna med D också, men han verkar också tycka att det är kallt ute trots täcket och nöjer sig med mycket mindre aktivitet. Han springer nästan mot dörren när man närmar sig ibland :D

Kom dessutom på idag att jag opererar munnen igen nästa vecka. Ska bli skönt att få det gjort faktiskt. Få bort tandställningen äntligen... Blir nog en vecka med föda bestående av glass och yoghurt men det är det värt!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar