torsdag 2 december 2010

Update

Vi stannade bara två dagar i Hölö, sen fick jag syn på en annons på blocket igår (tisdag, det är ju fortfarande onsdag för min del) om nån som ville byta en 3:a mot en 2:a i Strängnäs som vi ringde på och var tvungna att kolla på redan imorse. Det visade sig att vi hade samma hyresvärd och hans lägenhet var drömlägenheten för oss. 86 kvm med diskmaskin, tvättmaskin, nytt badrum, fräscht kök osv, och han tyckte våran var mysig så tanken är att vi skriver över kontrakten på måndag och flyttar i början av januari om allt går som det är tänkt. Hoppas bara att inget går fel eller att han ångrar sig eller något för den är verkligen drömmen. Stooor balkong också med lite utsikt över hamnen, mitt nere på stan osv :D

Idag blev ju en konstig dag eftersom jag var uppe en stund på natten så jag skulle kunna sova sen och så avbröts den sömnen av att kolla på lägenhet, sen sov jag ett par timmar till tills Petra ringde och undrade om vi ville följa med på promenad vid fotbollsplanerna med hennes hundar, Johan och lilla, lilla snuttungen Max :-) Så vi möttes upp där och var ute nån timme med jyckarna och Johan blev helt kär i Deamonsson. Ganska ömsesidigt då eftersom Johan hade en påse frollic i fickan ;P

Petra: "Ska inte ni åka iväg snart?"
Jag: "eeeh, vadådå?"
P: "Ja så vi får låna honom"

Det är ju skönt faktiskt att de kan tänka sig att vara hundvakt om nåt skulle hända osv. Vi kan ju också tänka oss att låna deras tre bestar om det är så liksom :D

Imorgon är planen att sooova i alla fall. Trodde jag skulle vara trött som fan men faktiskt inte. Inte än i alla fall.



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar