måndag 6 december 2010

Flytta :)

Nu är det klart! Vi flyttar till den nya lägenheten precis i början av januari. Sååå nöjd är jag, det är ju inte ens en månad kvar :-) Vill få tag på ett nytt köksbord och så ska vi köpa nya sängar så småningom eftersom vi får plats med en riktig dubbelsäng där istället för vår nuvarande 120 cm breda... 

Idag skrev vi alltså kontrakt, jag har varit på möte med jobbet, handlat, pratat i telefon länge med Erica och gått en kvällspromenad på Visholmen med Joel och Deamon. Imorgon blir det mindre roligt men jag är fortfarande inte nervös inför operationen än förvånade nog. Förra gången var jag nog egentligen mest nervös för att bli sövd och det vet jag ju hur det känns nu :-) Har köpt jordgubbsfil, yoghurt och isglass att leva på i veckan. Det blir nog bra tillslut, tandställningen försvinner ju i alla fall^^.

Julen är nog också hyfsat klar hur den blir. Jag tror vi äter julmat hos mina föräldrar på julafton innan jag ska jobba och sen är vi hos Joels föräldrar på juldagen. Tror jag. Det blir nog också bra. Och på nyår blir det fest i Salem med Stek och Yvonne.

Aja, nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, ska vara på Mälarsjukhuset imorgon vid 12 men innan dess vill man ju hinna med en promenad och lite så med Deamonsson som ligger här bredvid och sover redan<3


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar