tisdag 23 november 2010

Veterinären imorgon igen :/

Suck... Deamon hade av en klo när vi var ute och gick idag, stackarn :-/ Inte för att han verkar bry sig nämnvärt, men den är inte helt av heller utan det är bara en liten bit som har lossnat men det lämnar ju pulpan helt öppen >_< (jag klippte bort biten sen så den skulle sluta nudda pulpan när han gick). Men som sagt nu verkar han inte alls ha ont men vi ska kolla upp det i alla fall, så imorgon ska världens bästa pappa skjutsa oss till e-tuna eftersom Joel jobbar. Tur att allt löser sig :-)

Idag har jag i princip inte sovit alls. Har skrapat ihop ca 2½ timmes sömn än så länge :P Lär ju gå och lägga mig relativt snart kan jag säga för satan vad trött jag är. Vi har varit ute på promenad idag i skogen och så har vi varit på banken och öppnat ett sparkonto som står i bådas namn (samlat vuxenpoäng med andra ord ;P) och lunchat på stan innan Joel åkte till jobbet.
Det blir inget Oslo på torsdag med Micke men jag kanskekanske ska låna Puff mellan torsdag och fredag eftersom vi ändå ska till skebo på fredag och kan lämna tillbaks honom då. Får se dock om Anna jobbade eller inte och om Deamon får leka osv. Annars får det blir nån annan gång :-) Skulle vara skönt att se om man pallar att ha de två tillsammans här hemma på 60 kvm så vi vet om vi kan vara hundvakt åt varandra när det behövs^^.
Puff och Deamon brukar nämligen ta ett par timmar på sig att acceptera helt att vi inte leker inomhus...

 KåååmpizZar <3


Nähe, nu blir det nog te. Det stormar ju ute, vinden viner och det är kallt som fan :-/ Att det är kallt stör mig egentligen inte, eller om det regnar eller om det snöar. Det som stör mig är den jävla blåsten som blåser snön/regnet/kylan rakt i ansiktet på en och genom kläderna :__:


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar