tisdag 23 november 2010

Sista natten...

...av fem. Ska bli skönt att gå av imorgon och få lite tid att umgås med Joel också och inte bara jobba, äta och sova. På torsdag blir det eventuellt att jag åker med Micke-picke till Oslo en vända om vi kommer hem hyfsat skapligt så Deamonsson inte behöver vara själv så länge. Sen på fredag blir det parteeey hos Micke-picke och Anna, hoppas Anna har fått hem mina grejer jag beställde på hennes "kryddparty" ;D

Såg på facebook också nyss att jag firar årsdag med Joel på måndag :P Jag har jobbat så mycket och är så dagvill att jag typ inte ens fattat att det är november än. Men två år blir det i alla fall om en vecka då, sen vi träffades. Och då jobbar ju jag såklart :-( Så vi får väl fira det nu i helgen eller nåt.


Bara för att Joel är bäst i världen och för att jag älskar honom så blir det massa bilder på honom nu <3

Först ett halvår innan han lyckades få mig på fall med sin charm ;) Sedan under ett pepparkaksbak hos Stefan och Yvonne nån vecka senare. Svårt att koncentrera mig på pepparkakor minns jag att det var <3





Första bilden: påväg till Kreta förra våren 
och så en bild med Tercha's Queen Ida, tjejen som kommer tvåa hos Joel näst efter mig skulle jag tro :P

 På Björnö i somras och så en bild med vår egen best Deamon <3



Nästa onsdag börjar vårt nya schema också som vi inte ens fått än och det känns lite jobbigt att inte alls veta hur man jobbar. Det går liksom inte att planera någonting varken nu eller längre framåt i tiden. Jag hoppas i alla fall att jag får jobba julen och vara ledig nyår som vi har planerat sen innan.

Imorgon har Joel lovat att hämta mig på lokalen när jag slutar så jag slipper gå <3
Vi har planerat en långpromenad med Deamon och ett besök på banken innan älsklingen åker till jobbet och lämnar mig att hålla mig vaken själv tills han kommer hem. Lär ju gå sådär :D
Nu ska jag fortsätta läsa Lyckan, kärleken och meningen med livet.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar