fredag 31 december 2010

Dramatik...

...har det varit i natt på jobbet men nu är det lugnare så nu sitter vi och surfar på varsin dator och pratar strunt. Imorgon, eller idag då, blir det nyårsfirande hos Steks mamma i Salem. Jag är inte alls peppad faktiskt. Har bestämt mig för att vara nykter så vi kan åka till Mörkö/Hölö och sova. Alternativet är Biggan och Martinas soffa (trångt, jobbigt och jävligt + att taxin går kl 3 och så länge kommer jag inte orka vara vaken) eller Steks lägenhet men de har två innekatter som jag inte tål och det blir samma tid där så det fick bli nyktert istället. Innan vi styr mot Salem måste vi åka till Mörkö och lämna Deamonsson så han slipper vara med på fest och även om han inte är skotträdd så behöver man ju inte överdriva och ta med honom liksom :P


Ida :-)

Den 9:e januari kommer Tercha's Queen Ida och bor hos oss en vecka också, så Joel är tvärnöjd =) Deamon lär också bli nöjd med lite sällskap^^. Vi ska försöka trycka in ett besök på IKEA någon dag också. Helst i Västerås och köpa sängar eftersom sovrummet är färdigmålat och fint nu. Vill ha en skohylla och lite mattor och gardiner osv också så det lär ju inte blir nåt billigt besök...

Bara typ 3 timmar tills jag är hemma i sängen nu. Det blir ju inte så mycket sömn direkt, vi ska vara i Salem senast klockan sex imorgon kväll...


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar