söndag 19 december 2010

Dagen och lite bilder.

Jahapp, söndag idag, strax ska jag ta tag i flyttstädningen av köket, skoj...
Joel är påväg till jobbet, om han inte håller på att skotta fram bilen fortfarande. Det skulle nämligen inte förvåna mig ett dugg med tanke på mängden snö som har fallit de närmsta dygnen. Iofs var vi ner en snabbis på stan idag och handlade lite så det kanske inte var så farligt.

Idag vaknade jag inte förrän ett typ, och klockan fyra var det dags att fira av Jonas på jobbet som slutar efter nyår ;( Trist menmen, det var trevligt i alla fall, även om det hade varit trevligare om det hade funnits en annan anledning att träffas allihop. Julklapp fick jag också. Fina knivar så jag slipper gnälla på våra :P

Imorgon blir det en tur till Tina och hennes "barn" som inte är så små direkt, men som ska ta hand om Deamonsson när vi båda jobbar natt. Hennes kids vill inte vara själva när hon jobbar på nätterna ibland och Deamon vill inte heller vara själv, vilket han då slipper helt. Lyxhunden. Jag och Joel slipper ha dåligt samvete när vi båda jobbar natt och Tina slipper ha dåligt samvete när hon jobbar. En skitbra lösning med andra ord. Love it!

Koppelträningen med D går också jättebra. Han fattar fort får man säga även om det gäller att vara stenhård. Sen får han gå ganska mycket lös nu på kvällarna om man går nere runt Visholmen osv, och det går också jättebra fast det är ganska centralt (inga bilar så klart). Dessutom har vi lyckats leja ut honom till Petra och Johan under flyttdagen så vi slipper ha honom med + att han slipper bli stressad av allt folk osv. Tack P & J:-)

Surfhunden


Kvällspromenad på Visholmen :)

Prince Charming ;P


NU blir det städning av köket till lite bra musik :D


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar