fredag 17 december 2010

10 dagar kvar... Panik?

Ja, lite.
Fredag, lördag och söndag är vi lediga båda två (eller Joel går av imorgon bitti och går på söndag kväll så det är ju relativt), imorgon fredag ska jag till tandläkaren på mälarsjukhuset på förmiddagen och ta bort mina stygn i munnen äntligen, sen var det meningen att vi skulle på julfest på Stefans jobb men det vetefan om det blir av, känns som att tiden inte alls räcker till ändå.

På lördag står en eventuell fika med Pontus på schemat (om jag känner att jag hinner) och på söndag står ännu en liten aktivitet på schemat som jag inte vill hoppa över samtidigt som allt måste packas klart. Vi båda jobbar nämligen från söndag resp. måndag kväll till på morgonen den 23:e och när man jobbar natt så blir det inte så mycket mer än jobb, mat, sömn och ett par timmar med Deamon utomhus. Men iaf, den 23:e, då ska allt vara klart och städat innan vi åker till Hölö på kvällen.

Sen går jag på natten igen på julaftonskvällen och av morgonen den 27:e när vi flyttar så det blir att dygna då. Känns helt enkelt som att det är liiite taskigt med tid för det ska firas jul på olika ställen i tre dagar också under den här tiden -.-' Hoppas bara flytten går hyfsat smidigt även om det kan bli lite rörigt osv. Lär ju i alla fall sova som en klubbad säl första natten i nya lägenheten :D



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar