tisdag 28 december 2010

Stulen lista om 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Skaffade jobb, tog studenten, skaffade hund <3

Höll du några av dina nyårslöften?

Lovade ingenting har jag för mig :P

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 
Ja

Dog någon som stod dig nära? 
Min farfar Bobbo :-( Stod väl kanske inte så nära men det var jävligt tråkigt ändå!

Vilka länder besökte du?   
Spanien - Barcelona <3

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Ordning och reda.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
9:e juni, studenten :)

Vad var din största framgång 2010? 
Att ta studenten och börja jobba var ju rätt schysst ^^

Största misstaget?  
Att köpa biljetter till Kent i Eskilstuna i somras och sen gå och få 40,6 graders feber dagarna innan så att vi inte kunde gå. (eller ens kliva upp ur sängen för min del)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
 Ja, njursten och gallsten har vi hunnit med. Och en operation för det sistnämnda.
Annars ett par vanliga förkylningar och en del feber.
  
Bästa köpet? 
Min mini-pc.

Vad spenderade du mest pengar på?  
Deamon, tveklöst.

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Att vi fick den här lägenheten, och att vi köpte världens finaste hund. Och Joel i största allmänhet <3

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
 Hela Kents platta En Plats I Solen.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?  
Gladare

Vad önskar du att du gjort mer?
 Tränat.

Vad önskar du att du gjort mindre?  
Varit irriterad och arg över småsaker.

Hur tillbringade du julen? 
Hos mamma och pappa med alla de vanliga som brukar vara där :-)

Blev du kär i år?  
Nej, men jag fortsatte vara kär :')

Favoritprogram på TV? 
Så Mycket Bättre

Bästa boken du läste i år?
Tillsammans är man mindre ensam

Största musikaliska upptäckten?  
Oj... jag vet inte om jag har upptäckt nånting riktigt bra i år. Lite kär i Jay Smith från Idol iofs. Men annars vetefan.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?  
Jag minns inte om jag ska vara ärlig. Av Joel fick jag ju i princip Barcelonaresan och den ville jag ju ha :P

Något du önskade dig men inte fick?  
Minns ej

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
Ingen aning :P

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?  
En flytt till Barcelona och en lottovinst som han som vann 214 mille ;-)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Blandad. Väldigt blandad.

Vad fick dig att må bra? 
Joel och Deamon <3

Vilken kändis var du mest sugen på?  
Eeh, ingen speciell tror jag?

Vem saknade du?
Erica, som flyttade till skellefteå i augusti

Den bästa nya människan du träffade?
 
Tina och Petra står högt på listan, men också andra jag träffat genom jobbet :-)


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar