måndag 24 januari 2011

Böcker

Har precis kommit in från att ha varit ute en sväng på stan med Joel och köpt present till Sigrid, 5 böcker till oss själva och beställt tid imorgon för att prova ut linser. Jag kan fan inte hantera glasögon, såfort jag tar av de så försvinner de. Eller alltså de springer ju inte iväg av sig själva men jag lägger de jämt på så puckade ställen.

Tidigare hann vi med en promenad till Mälarlunden med lite lek jag och Deamonsson. När vi kom hem var Joel redan hemma och fick den stora äran att duscha D eftersom han var fanimig kolsvart lite här och var efter att ha röjt runt med en tre meters trädgren... Aja, ren blev han i alla fall ^^.

Nu ska jag nog ta ett bad och läsa Alex Schulmans nya bok medan Joel lagar mat. Blir spagetti och köttfärssås <3





Haha såå eländig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar