måndag 24 januari 2011

Får man kniva folk?

 Nu kommer ett jävligt gnälligt inlägg här :D

Vaknade efter 4½ timmes sömn till det alldeles underbara ljudet av en slagborr på våningen över. Eller möjligtvis i trappen... Har inte kollat efter och skiter i var de jävlarna är. Jag har god lust att gå upp och kniva nån. Chopchop bara. För det är nämligen såhär att om man jobbar natt så har man inte rätt att "gnälla" på folk tydligen. Det är ju självvalt att jobba på natten tycker vissa och då får man ta såna här saker, men hur skulle det se ut om vi som jobbade på natten inte gjorde det då? Om hela Sverige stod still på nätterna? Nu ska jag i och för sig inte gå på igen ikväll så det är bättre att de gör det nu än typ på torsdag.
Även en jävla bra anledning att pallra sig ut en lång jävla sväng med hunnkräket <3
Det här ljudet gör mig fullkomligt rasande, jag får adrenalinpåslag till och med. Tror att det kan vara det som gör att den primitiva Kat (som jag blir utan sömn) vill kniva någon för att lösa problemet.
Fast det är ju typ okej, jag har ju bott i Södertälje kommun och där gör alla så när de är trötta på varandra ;D



.

1 kommentar:

  1. Precis min tanke också:)
    Jag ska beställa en WP-sele sen till våren. Tills dess ska jag träna upp lite grundkondition och sådär.


    Jaa, staffarna älskar att fixera sig. Vincent kan man ju gå med bort från det intressanta som fångar hans uppmärksamhet. Men han bara MÅSTE titta. Haha:)

    Klickerträning? Vad häftigt!:)

    SvaraRadera