tisdag 11 januari 2011

Dagens äventyr och fler bilder :)

Idag började vi dagen med att ligga kvar och dra oss i sängen jag och vovsingarna.
Tina kom och fikade och kollade hur vi bor så vi passade på att vandra iväg vid tolv ungefär och möta henne vid Mälarlunden så vi fick en prommis. Vi stannade till och härjade lite också innan vi gick hem igen allihop (finns bilder i förra inlägget ^^) Det är fan inge roligt att promenera nu. Fyfan, de behöver bara sträcka lite lätt i kopplet innan man finner sig själv viftandes påväg ner i marken, så jävla halt är det. Sanda förhelvete!
Ungefär en kvart efter att Tina lämnade kom Joel hem och lagade mat till oss. Blev kött och pommes och sås, mums! Vi ringde på ett köksbord vi hittade på blocket också men kom fram till att vi kommer aldrig få in det i bilen så vi sket i att åka och kolla på det. Joels bror Linus mätte till och med sin bil för att se om det gick in men icke. Så då struntade vi i. Synd för det var jättefint menmen...

Efter middagen skulle vi preciiis packa oss iväg ut på en promenad allihop när jag fick ett mess från Petra så jag skickade över Joel till Ica och köpa fikabröd och så åkte vi hem till de i Sanda och fikade istället. Så fick hundarna härja fritt på deras inhägnade tomt med deras hundar som leksällskap. Mycket uppskattat!
Vi blev kvar ett antal timmar och kom nog inte hem förrän en bra bit efter tio. Nu ligger både Joel och hundarna och sover medan jag försöker hålla mig vaken ett par timmar till eftersom jag jobbar imorgon natt.

Slänger in lite bilder från kvällen:

Cesse 14 år som älskar sina mjukdjur :')

Ida undrar vad fan Deamon och Kira håller på med. Bitas är väl inge kul? Eller?

Johan busar med Deamon :D

Kira :D

Deamon fick klorna klippta av den bästa kloklipparen ever! 40sek tog det...

Hälsa på katten Larsson

Igoooor!

Johan brottas med Ida men ville inte vara med på bild på internet :P


Imorgon är planen att sova halva dagen innan nattskiftet^^) Har en intro imorgon så jag hoppas hon är trevlig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar