onsdag 12 januari 2011

Nya byxor ^^

Vaknade tjugo i tre idag utan att hundarna sagt ett ord. De låg och sov i sängen. Ida i mina knäveck och Deamon vid mitt huvud. Myspysiga och säkert aströtta efter igår kväll. Vi klev upp och gick ut direkt när de fått lite frukost men bara en kortis. Joel var ju på väg hem så när han kom så gick vi ner och mötte honom och åkte direkt till p10 så de fick härja av sig på riktigt. Jag fattade inte hur mycket snö det faktiskt hade kommit inatt och idag och hade sneakers på fötterna. Smart? Nej inte särskilt...

Sen tog vi en sväng till djuraffären och köpte mat och godis och, tro det eller ej, fastnade i trafiken i Strängnäs. Herregud... Helt otroligt. Satt i kö på världens smalaste gata där det är okej att parkera på båda sidor trots alla jävla snövallar man har plogat upp och trots att bussjäveln måste komma förbi där. Det är liksom där problemet finns. Det går inte att mötas med bussen så en hel kö måste börja backa. Riktigt kul =/

Sen sprang kissen ner en sväng på stan för jag tvungen att få tag på ett par byxor. Har gått ner i vikt av nån anledning den senaste tiden och alla byxor bara hänger eller till och med tappas :-( Väger nu endast 57 kilo. Så lite har jag inte vägt sen jag var typ 12. Jeansstorlek 27 har jag nog aldrig kunnat ha förrän nu. Jag tror det har med galloperationen att göra för det verkar som att jag inte kan spjälka fett typ alls längre. Äter jag en pizza är det magras en timme senare liksom och sen är den ju borta igen. Iofs rätt skönt, man är ju inte så sugen på sån mat och det är ju bra men däremot är det ju inte bra att tappa vikt om man inte vet varför.
Det blev i alla fall två par jeansleggings från Veromoda. 300:- för båda var jävligt överkomligt tycker jag. Och när jag kom hem hade Joel stekt pannkakor. Gottis :D

Ikväll blir det jobb^^)


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar