måndag 31 januari 2011

Garderob


Har hämtat den här garderoben idag i Mariefred. 2x2 meter och den gick in i golfjäveln. Givetvis nedmonterad men ändå. Helt otroligt! Dessutom monterade vi ihop den utan manual och utan att bråka så värst mycket ^^)
Så 500:- var det värt. På fredag ska ju sängen komma också, fast jag jobbar ju natt hela helgen så Joel får provsova den själv :-(

Blev dessutom inbeordrad imorgon natt. Kul att man NÅN gång får vara ledig som planerat. Not... Sjukt less. Har ju inget val heller. När man går av efter två hektiska veckor och liksom ser fram mot en långledighet som fan och så blir det inte så. Orken tryter. Eller humöret tryter kanske mest. Speciellt den här ledigheten som såå väl behövdes. Bajs. Känner liksom att för att orka nätterna behöver jag en vecka då och då och min senaste veckoledighet var jag helt jävla sänkt i influensa. Jag. Orkar. Inte. Känner för att börja grina eller nåt annat moget. Vi jobbar ju typ 2 av, 2 på, 3 av, 2 på osv. men de två nätterna "av" sover man ju halva första dagen, sen är man ledig en dag och så får man ju sova bort halva nästa igen för att orka gå på igen. Skulle såå mycket hellre jobba 7av-7på. Men det går ju förstås inte.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar