måndag 31 januari 2011

Finaste promenaden

Var ute en timme med D nyss. Vårkänslor, plusgrader, sjukt fint väder, precis lagom mycket kläder & überglad hund <3 Tänkte gå runt Sundby park ute på Tosterön men gick ute på isen mellan hamnen och tosteröbron istället så Deamon fick springa lös och härja bäst han ville. Kastade pinne och tränade lite tricks. Eller tricks och tricks, övade lite lydnad kanske snarare. Men oj vad jag önskade att jag hade haft en bra kamera eller bara min kamera med mig. Hade kunnat ta så fina bilder i så fall. Får ge mig ut imorgon igen om det är lika fint väder då!
Och ta med en boll så D får springa lite för jag är värdo på att kasta pinnar :-P

(och innan mamma blir galen över promenader på isen så kan jag säga att isen är ca 40cm tjock och om du inte tror mig så gick jag iaf mellan två traktordäckspår så det är nog rätt lugnt ;-))

Joel sover igen efter bilandet på våningen över och sen ska vi hämta garderoben i Mariefred. Borde lägga ut våra "garderober" på blocket också typ. Vi fick dom av förra hyresgästen om vi ville ha dom men dom är skitfula men bra att ha tills vi har fått upp en riktig garderob. Fyra sånahär har vi. Dom skulle passa bättre i en källare :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar