söndag 30 januari 2011

Helgen och så =)

Fredag: 
Jag sov tills Joel kom hem vid ett och vi käkade räkmackor till brunch, sen gick vi en lång promenad ut på Tosterön och så gick vi över isen tillbaks till stan och hem igen. Deamon var asnöjd. Han fick ju gå lös då och jaga sin pinne som han hade hittat ^^) Vi lämnade av Deamonsson hemma och gick och handlade ost på ostaffären på eftermiddagen och hade fredagsmys på kvällen med ost och kex och några cider =)
Haha det var en stackars hantverkare från lägenheten över som plingade på vid 10 kanske på morgonen i fredags också när jag låg och sov.
Han: "Hej, ursäkta stör jag? Jag skulle behöva komma in i ditt badrum 2 sekunder"
Jag: "Ja det gör du faktiskt, jag jobbar natt och har gjort det hela veckan... Men varsågod" *lämnar honom i dörröppningen, tar Deamonsson och går och lägger mig*

Lördag:
Sov lääänge på morgonen. Joel och D hade redan varit ute en gång när jag vaknade. Vi gick ner på stan och käkade lunch på Blå Koppen. Ceasarsallad. Så. Jävla. Gott <3 På kvällen åkte vi till Linus och Rebecka och Sigrid som fyller 1 år imorgon, sötnosen. De andra käkade pizza och jag åt sallad eftersom jag inte kan äta de mängder fett som en pizza innehåller längre. Gott var det i alla fall. Sen blev det glass och Sigge var i högform och lekte tittut med Joel i evigheter utan att tröttna :') Så söt unge <3 Vet inte vem som hade roligast dock, Sigge eller Joel ;-)

Söndag:
Idag sov jag också länge, sen åkte vi och storhandlade på Coop i vanlig söndagsordning. Joel gjorde jättegod pasta till tidig middag. Slappade en stund i soffan sen innan jag gick en sväng med Deamon för sen kom Joels föräldrar förbi och hälsade på. Hans pappa hade inte ens sett lägenheten förrän nu. De stannade en stund och så åkte Joelpoel till jobbet vid halv nio så jag och D är övergivna nu :-( Tog ett bad innan Wallanderfilmen på 4:an som jag redan sett... Värdo menmen...
Vi fyndade en garderob på blocket idag också. 500 spänn. Ska hämta den imorgon i Mariefred tror jag. Om vi får in den i bilen men det går nog att ordna med lite fällda säten osv.
Har suttit och kollat lite på resor också. Blir nog Rhodos i maj. Förhoppningsvis.

D fick en riktig BIA-bädd som han inte ligger i :D


Puss <3

Hjärtat

<3



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar