tisdag 4 januari 2011

Min lilla vovve...

...han måste tro att jag inte tycker om honom mer. Han fick inte gå längre än ut på gården och kissa nyss för jag orkade inte. Det är i princip bara Joel som har engagerat sig i honom de senaste dagarna, och eftersom jag har sovit så lätt på nätterna så har han inte heller kunnat smyga upp i sängen och sova som vanligt, utan har blivit tillsagd varje gång. Han måste undra vad han har gjort. Nu ligger han i alla fall bredvid mig i soffan och sover efter att jag drog upp honom bredvid mig så han skulle fatta att jag inte är arg på honom utan bara inte orkar. Då blev han glad vovve och ligger och med huvudet på min mage och snarkar <3


Posören <3



.

2 kommentarer:

  1. underbara hunden<3

    / zombinan

    SvaraRadera
  2. Mjo, ibland undrar man hur mycket de egentligen förstår :)

    SvaraRadera