tisdag 4 januari 2011

Penicillin

Hade ställt larm i morse för att ringa familjedoktorerna så fort de öppnade och fick en tid klockan nio. Joel skjutsade mig eftersom jag inte orkade köra själv och passade på att gå en promenad med Deamonsson i hans gamla hood under tiden. Besöket tog inte mer än en kvart och läkaren såg direkt att trumhinnan var sprucken på vänster sida och att högerörat såg sådär ut. Fick kåvepenin och skall käka sammanlagt 3,2 gram om dagen för att få bukt med skiten. När vi kom hem var hyresvärden förbi och fixade upp våra namn på dörren så kanske vi slipper få Morgans post mer :P
Kastade mig sedan ner i soffan och med tanke på att jag inte fick så mycket sömn inatt, utan vaknade typ varannan sekund som det kändes, så toksomnade jag. Har sovit i princip hela dagen. Tina ringde men jag orkade inte prata och så ringde jag pappa och sa att de kan komma förbi någon annan dag istället för jag orkar inte imorgon. Ringde jobbet också och de valde att sjukskriva mig i helgen så jag hinner bli frisk på riktigt.

Fan att man ska vara så ynklig nuförtiden när man är sjuk.
Ska i alla fall försöka äta nåt. Inget blir ju bättre av att låta bli...


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar