onsdag 5 januari 2011

(relativt) bra dag :-)

Det verkar som om det vänder nu. I natt bara grät jag för att det gjorde så jävla ont i halsen. Varje andetag brände som eld. Inte okej. Så jäkla hemskt att vara helt utmattad i kroppen men inte kunna sova hur mycket man än vill. Gav mig iväg ut på soffan så stackars Joel skulle få sova. Grannarna måste tro att jag är galen om någon såg mig när jag i ett desperat försök att lindra halsen stod och hackade alvedon på skärbräda, sen krossade den och hällde i ett glas med lite vatten och gurglade skiten. Så jävla äckligt och hjälpte gjorde det inte heller :D Nästa grej blev att dricka te med ruskiga mängder flytande honung i vilket fick det att kännas lite bättre så då övergick jag till att äta honung med sked istället, och sen måste jag ha somnat av ren utmattning för jag vaknade vid tio i morse. Älsklings-Joel gick ner och handlade yoghurt, Proviva och glass åt mig när han vaknade och nu är han på jobbet.

Har ägnat dagen åt att titta på tv, prata med far i telefon (som sa att de tänker köpa en torktumlare åt oss "som nån liten inflyttningspresent eller så" <3), äta yoghurt, tycka synd om mig själv osv :P
Planerar även att ta en dusch, äta lite mer yoghurt och glass och eventuellt vika ihop lite ren tvätt som ligger och dräller här i vardagsrummet...


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar