lördag 8 januari 2011

På bättringsvägen ^^

Febern verkar äntligen ha gett med sig nu. Det som är kvar är den jävla hostan som jag vaknar av på nätterna och som gör mig totalt utmattad. Jag hostar tills jag nästan spyr. I morse gick jag liksom upp vid tio och ändå så somnade jag om på soffan till klockan var typ två. Värdelöst. Har fått lite känningar från bihålorna också men det skulle penicillinet rå på tydligen.

Tercha's Queen Ida är här en vecka också. Eller till nästa måndag tror jag :-)
Vi skojade om att Anna och Marcus borde åka iväg snart så vi fick låna henne och så ringde Anna samma dag som vi flyttade. Och vem kan tacka nej till en vecka med Ida liksom? Varken jag, Joel eller Deamon i alla fall :D
Det sköna är att Ida faktiskt blev glad när hon träffade Deamon nu, jag var lite rädd att hon skulle hata honom lite med tanke på hur irriterande han var förra gången de sågs och han var okastrerad.
I alla fall så har jag lyckats släpa mig ut på en kortare promenad med Joel och vovvarna idag. Första gången jag är ute sen i tisdags typ. Nice xD Förhoppningsvis får man inte igen för det sen...

Här följer en liten bildbomb:

Ingen av de skulle komma på tanken att tigga....



Den ultimata Kamphundsbilden ;-)

Mysisar <2

Tillsagda att ligga still = missnöjda :P


Imorgon kommer mamma och pappa på middag (på egen risk) :-)
Åh, Joel blev morbror idag också åt en liten tjej, så grattis Frida och Tommy också :')


.

1 kommentar:

  1. Det är udnerbart att din hund vill äta frukt och grönsaker!:) Också bra vitamin och näringskälla så fortsätt så!

    //zombina

    såå fina hundar btw<3

    SvaraRadera