måndag 10 januari 2011

Bra dag :)

Dagen startades runt klockan tio på soffan där jag måste somnat i natt efter att ha varit uppe och druckit te efter läggdags. Hostade så jag höll på att spy som vanligt men somnat om måste jag ha gjort i alla fall. Blev till att åka och storhandla på coop på morgonen medan Joel var ute med vovvarna. Snor-jävla-halt var det också. Höll på att dra på arslet mer än en gång på den korta vägen till bilen och sen höll jag inte på att komma loss med biljäveln. Men i alla fall, till coop tog jag mig och handlade lite snabbt och så hem och in med grejerna. Spikade upp fönsterdekorationerna vi fick i julklapp också av Nina och Fam.Beirut. Hjärtan som man sätter värmeljus i. Värdelös beskrivning men asfina är de i alla fall :D

Sen kom i alla fall mamma och pappa på besök och medan Joel lagade mat - lövbiffar fyllda med dijonsenap, charlottenlök och fetaost med klyftpotatis och sallad och sås - med hjälp av mamma så åkte jag och pappa och köpte en torktumlare åt oss. SÅ nice. Som Joel sa: "nu behöver vi aldrig mer gå utanför dörren, bara att ringa de där 'Linas matkasse' eller vad de heter så är allt klart" :P
Aaasgod mat blev det i alla fall och sen fixade vi torkisen på plats. Därefter blev det en promenad med jyckarna och sen fika innan de åkte hem igen.

Sen hoppade jag i badkaret en stund och satt lite framför datorn och Joel började baka bröd och så ringde Tina och undrade om jag kunde hoppa in i natt. Så jag gjorde det med en timmes varsel :P Kanske inte så smart med tanke på hur sjukt jävla trött jag kommer vara och hur sänkt jag fortfarande är menmen, kanske sista natten med Tina innan hon går över på dag och det säger man inte nej till ;D
Såå... Om sju timmar kanske man kan få sig lite sömn ^^



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar