fredag 21 januari 2011

Stulen lista :)

Vad heter ni? Katrine & Joel
Hur träffades ni? På samma fest hos gemensamma vänner.
Hur länge har ni varit tillsammans? Två år och två månader ungefär
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja, det blev liksom så nästan från början eftersom Joel hade lägenhet och jag bodde hemma.
Har ni barn? Nej, inte än.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja :-)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Joel.
Vem är äldst? Joel. Född 85.
Vem fyller först på året? Jag. I februari.
Vem är längst? Joel är 183cm, jag är 164cm så den vinner Joel :P
Vem sjunger bäst? Egentligen Joel tror jag. Fast jag sjunger mer :D
Håller ni i handen på stan? Ibland <3
Var nån av er oskuld när ni träffades? Njae inte direkt.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Mja, vi hade festat hos samma människor ett år innan vi blev tillsammans. Joel försökte få mig på fall ungefär lika länge :D
Vad har ni gemensamt? Eeh, inte så mycket egentligen.
Blev du kär i första ögonkastet? Haha, nej, men jag har alltid tyckt han är snygg.
Har ni någon speciell låt? Mja kanske det ;-)
Har ni stora framtidsplaner? Klart vi har <3
Har ni gråtit i varandras armar? Har du med det att göra? ;)
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, på Kreta en gång och i Barcelona två gånger <3
Vilket är ert bästa minne? Hans vet jag inte, men första kvällen jag hälsade på hemma hos Joel är en favorit för mig ;P
Vem lagar bäst mat? Joel. Helt klart.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Tar det jävligt lugnt.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Njae det vet jag faktiskt inte.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej
Blir du lätt svartsjuk? Det beror på.
Brukar ni bråka? Nja mer tjafsa om småsaker. Eller jag tjafsar om småsaker :P
Vilken är hans finaste kroppsdel? Måste man välja? Tycker om hela Joel <3
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag ibland tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar