fredag 11 februari 2011

Sitter på jobbet. Vi är i Huddinge den här veckan. Det tog ett tag hit kan man säga. Närmare bestämt dryga 1.5 timme i snöovädret. Svor en del långa ramsor på vägen kan jag säga. Vad ska alla jävla idioter ut och köra samtidigt som mig jämt för och speciellt när det är så jävla drygt väder?

Idag blev det inte en speciellt lång promenad heller med D kan jag tala om. FYf*n vad det snöade och blåste och jävlades. Inte ens Deamon ville vara ute ens med hurttatäcket på...
Nu är han hos Tina inatt eftersom Joel också jobbar.
Imorgon finns det nån form av plan att eventuellt ta en sväng till Tunapark och köpa lite kläder till lilla mig. Skulle behöva kolla upp gym också. Funderar på Skyes i Strängnäs som har dygnet-runt-öppet. Men jag vet inte riktigt... Vi får se.

Lördagen blir förhoppningsvis lugn till skillnad från söndagen. Då väntas besök av folk osv. Just det, beställa tårta ska jag göra imorgon också.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar