söndag 6 mars 2011

Gäsp...

Sitter på jobbet och får snart åka hem och sova :)
Blir en sån där stress-söndag för jag brukar behöva sova till typ fyra och så behöver vi handla och äta innan Joel måste åka typ tjugo över åtta :-( Han jobbar också natt nästa vecka så förhoppningsvis vill Tina ha en best hos sig natten till måndag och nätterna till torsdag & fredag :)

Igår var vi i alla fall iväg till gymmet och tränade. Känns bra. Kanske därför jag har varit oavbrutet hungrig hela natten trots två äpplen, en banan, 200g nötter och en liter mineralvatten. Och nu tänker ni säkert "men det är ju inte så mycket på så många timmar" men JO. Brukar inte kunna käka efter typ ett på natten. Det går bara om jag sitter och småäter hela tiden så att magen aldrig somnar så att säga.

Blir en tur med D innan jag går och lägger mig i alla fall. Och så storhandling = booooring =/
Får hitta på nån asgod mat som kompensation ;-) Jobbar imorgon natt och sen är jag ledig måndag & tisdag. Får se vad som hittas på då. Skulle verkligen behöva klippa mig bland annat. Och slänga i en till rödfärg i håret. På vissa ställen har det trängt igenom små mörka fläckar och där det blev som ljusast har det gulnat lite. Så går det när man bleker själv från mööörkt brunt :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar